thumbnail image
  • KEZDŐLAP
  • BEMUTATKOZÁS
  • TERÜLETEK 
    • Párkapcsolati, válási mediáció
    • Családi mediáció
    • Munkahelyi mediáció
    • Iskolai mediáció
    • Közösségi mediáció
    • Üzleti mediáció
  • ÁRLISTA
  • KAPCSOLAT
  • BLOG
  • …  
    • KEZDŐLAP
    • BEMUTATKOZÁS
    • TERÜLETEK 
      • Párkapcsolati, válási mediáció
      • Családi mediáció
      • Munkahelyi mediáció
      • Iskolai mediáció
      • Közösségi mediáció
      • Üzleti mediáció
    • ÁRLISTA
    • KAPCSOLAT
    • BLOG
  • KEZDŐLAP
  • BEMUTATKOZÁS
  • TERÜLETEK 
    • Párkapcsolati, válási mediáció
    • Családi mediáció
    • Munkahelyi mediáció
    • Iskolai mediáció
    • Közösségi mediáció
    • Üzleti mediáció
  • ÁRLISTA
  • KAPCSOLAT
  • BLOG
  • …  
    • KEZDŐLAP
    • BEMUTATKOZÁS
    • TERÜLETEK 
      • Párkapcsolati, válási mediáció
      • Családi mediáció
      • Munkahelyi mediáció
      • Iskolai mediáció
      • Közösségi mediáció
      • Üzleti mediáció
    • ÁRLISTA
    • KAPCSOLAT
    • BLOG
  • Üzleti mediáció

    „A kommunikációban nem az a fontos, amit mondunk, hanem amit a másik megért belőle.” (Peter Drucker)

  • Az üzleti élet iszámtalan érdekellentétet, félreértést és konfliktust rejthet. Ezek, ha nem kerülnek felszínre, és a partnerek nem találnak közös megoldást, az sikertelen üzletekhez, és akár peres eljárásokhoz vezethetnek.
    Pedig a hosszadalmas és költséges pereskedést el lehet kerülni. Az iüzleti mediáció olyan konfliktuskezelési folyamat, amely segít az üzleti partnerek, cégtulajdonosok, szerződéses partnerek egymás közötti vitáiban a párbeszéd helyreállításában, és a megoldás közös megtalálásában. A cél - akár az eltérő érdekek ellenére is - a kölcsönös megértés, és a bizalmi légkör megteremtése, hogy olyan megoldás szülessen, amelyik mindegyik félnek elfogadható, és lehetővé teszi a prosperáló együttműködést.
  • A mediáció menete

    1

    Kapcsolatfelvétel

    Bármelyik érdekelt megkeresheti a mediátort telefonon, e-mailben, illetve a honlapon keresztül is. Mediálásra azonban csak akkor kerülhet sor, ha abba az összes résztvevő beleegyezik.

    2

    Előkészítés

    Ebben a szakaszban a hozzánk fordulók külön-külön beszélnek személyesen, telefonon vagy online a mediátorral ( vagy mediátorokkal ha társmediálás történik). Kérdéseket tehetünk fel, feltérképezzük a konfliktus jellegét. Részletes tájékoztatást adunk a mediációs folyamatról és válaszolunk a feltett kérdésekre. Megállapodunk az első közös időpontban.

    3

    Mediálás

    Egy-egy mediációs ülés 2.5-3 óra és a teljes folyamat 2-6 mediációs ülésből áll. Az első ülésen mindenkinek megfelelő időt és lehetőséget biztosítunk arra, hogy kifejtse a álláspontját, érdekeit, céljait. Az ülés végén megbeszéljük, hogyan érdemes folytatni. Már az első ülésen is születhetnek részmegállapodások, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy egy új együttműködés kialakításához több időre van szükség.

    4

    Megállapodás

    A megszületett megállapodást írásba foglaljuk, és valamennyi érdekelttel együtt aláírjuk.

    5

    Utánkövetés (opcionális)

    A résztvevők igényeihez igazodva, néhány héttel vagy egy-két hónappal a megállapodást követően értékelő ülés tartunk.

  • Section image

    Üzleti mediáció

    Az üzleti mediációban általában óradíjat számítunk, ami független attól, hogy egyéni vagy társmediálás történik. Óradíjunkban minden esetben egyedileg állapodunk meg az érdekeltekkel.
  • Vedd fel velünk a kapcsolatot!

    Kérj ajánlatot közvetlenül tőlünk.

© 2025

    Cookie Use
    We use cookies to ensure a smooth browsing experience. By continuing we assume you accept the use of cookies.
    Learn More