thumbnail image
  • KEZDŐLAP
  • BEMUTATKOZÁS
  • TERÜLETEK 
    • Párkapcsolati, válási mediáció
    • Családi mediáció
    • Munkahelyi mediáció
    • Iskolai mediáció
    • Közösségi mediáció
    • Üzleti mediáció
  • ÁRLISTA
  • KAPCSOLAT
  • BLOG
  • …  
    • KEZDŐLAP
    • BEMUTATKOZÁS
    • TERÜLETEK 
      • Párkapcsolati, válási mediáció
      • Családi mediáció
      • Munkahelyi mediáció
      • Iskolai mediáció
      • Közösségi mediáció
      • Üzleti mediáció
    • ÁRLISTA
    • KAPCSOLAT
    • BLOG
  • KEZDŐLAP
  • BEMUTATKOZÁS
  • TERÜLETEK 
    • Párkapcsolati, válási mediáció
    • Családi mediáció
    • Munkahelyi mediáció
    • Iskolai mediáció
    • Közösségi mediáció
    • Üzleti mediáció
  • ÁRLISTA
  • KAPCSOLAT
  • BLOG
  • …  
    • KEZDŐLAP
    • BEMUTATKOZÁS
    • TERÜLETEK 
      • Párkapcsolati, válási mediáció
      • Családi mediáció
      • Munkahelyi mediáció
      • Iskolai mediáció
      • Közösségi mediáció
      • Üzleti mediáció
    • ÁRLISTA
    • KAPCSOLAT
    • BLOG
  • Közösségi mediáció

    A cél nem az, hogy igazunk legyen, hanem hogy működjünk együtt. (Simon Sinek)

  • Közösségi mediáció alatt azokat az eseteket értjük, amikor több résztvevő van, vagy több résztvevő csoport, akik között konfliktushelyzet alakult ki, vagy érinti őket a mások között kialakult konfliktus.
    Ilyen helyzetek szinte bárhol kialakulhatnak. Munkahelyeken, egyesületekben, civil szervezeteken, alapítványokban, egyes érdekcsoportokon (pl. lakóközösségek) belüli vagy közöttük. Egy színházon belüli konfliktust pl. tekinthetünk munkahelyi konfliktusnak, de ha az egész társulatot érinti, akkor érdemesebb a közösségi mediáció eszköztárához nyúlnunk. Az iskolai közösségekben keletkező konfliktusok kezelésével az iskolai mediációnál foglalkozunk.
  • A mediáció menete

    1

    Kapcsolatfelvétel

    Bárki, aki érintettnek érzi magát a konfliktusban vagy a konfliktus által, megkeresheti a mediátort telefonon, e-mailben, illetve a honlapon keresztül is.Ilyenkor mi keressük meg az érintetteket, mediálásra azonban csak akkor kerülhet sor, ha abba az összes résztvevő beleegyezik.

    2

    Előkészítés

    Ebben a szakaszban külön-külön beszélünk az érintett csoportokkal, személyekkel, van, hogy előzetes “interjút” készítünk, hogy minél alaposabban feltérképezzük a konfliktus mibenlétét és az egyes igényeket, szükségleteket. Mindez történhet személyesen, telefonon vagy online . Közösségi mediációt mindig legalább 2 mediátor folytat, de nagyobb csoportok esetén mindhárman részt veszünk a folyamatban. Részletes tájékoztatást adunk a mediációs folyamatról és válaszolunk a feltett kérdésekre. Rögzítjük az első közös ülés időpontját és megállapodunk a helyszínben is.

    3

    Mediálás

    Egy-egy mediációs ülés 3 óra, a teljes folyamat 2-6 mediációs ülésből áll. Az első ülésen mindenkinek megfelelő időt biztosítunk, hogy saját illetve csoportja nézőpontját kifejtse, meghallgatjuk egymást. Az ülés végén megbeszéljük, hogyan érdemes folytatni. Már az első ülésen is születhetnek részmegállapodások, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy egy új együttműködés kialakításához több időre van szükség. Ahhoz, hogy a változások beépüljenek életünkbe, támogatásra van szükség. Mediációs eszköztárunkkal és a megfelelő környezettel támogatjuk a résztvevőket ebben a folyamatban.

    4

    Megállapodás

    A közösségi mediációban megszületett megállapodást írásba foglaljuk, és a résztvevőkkel együtt aláírjuk.

    5

    Utánkövetés (opcionális)

    A résztvevők igényeihez igazodva néhány héttel vagy egy-két hónappal a megállapodást követően értékelő ülés tartunk.

  • Section image

    Közösségi mediáció

    Ezekben az esetekben mindig egyedi díjszabás alapján dolgozunk.
  • Vedd fel velünk a kapcsolatot!

    Kérj ajánlatot közvetlenül tőlünk.

© 2025

    Cookie Use
    We use cookies to ensure a smooth browsing experience. By continuing we assume you accept the use of cookies.
    Learn More